In Vlad Circus: Descend into Madness, discover a story full of mystery and pain where every shadow hides a twisted secret or vicious threat, and no one is safe from tragedy.
Experience the chilling story of a 1920s freak circus that burned to the ground, and the grotesque quest to found the circus anew. Follow the tormented Oliver Mills as he struggles to survive and escape.