Troopers
Play epic singleplayer matches in three different game modes against computer controlled opponents and choose from six different maps or just hang out at the shooting range and hit some targets.
Choose from three different difficulties namely casual, intermediate and pro and from three different game modes, deathmatch where you fight against opponents and the player with the most kills wins the game, Elimination where the team wins with at least one player left wins the round and Gunrace where you get for each killstreak a new weapon and if you reach the 11th killstreak you win.
For playing the game you earn score and level up ranks which unlocks new weapons and skins. In addition you get coins which you can spend in the shop for additional weapon skins or weapon attachments and modifications which can be used to customize your weapon how you like and customize their gunplay.