Troll Patrol
"Troll Patrol" is a puzzle game which combines the tile-matching and RPG genres, offering a unique experience: Play as the last defender of the threatened troll den where vicious village people and heroes from far away castles and kingdoms knock down your door.
Stand firm, take whatever weapon is close and fight them off to get your family and friends to safety. Protect what is rightfully yours, your home, your heritage. They come for blood, for revenge, to still their blood thirst. But you won't allow it.
At the end of each wave you will encounter a boss enemy who is stronger and more dangerous than any other enemy you encountered on your way so far. Defeating him can unlock new features and new enemy types. Completing a wave may even trigger a random event that will offer you multiple choices to resolve it.
After your first patrol you may also select one of multiple offered quests which will yield you tentacles and other rewards which can be used to purchase permanent upgrades for your cave.