Train Station Renovation
In Train Station Renovation you play as a renovation company specialised in restoring railway stations. The game is set in abandoned and destroyed train stations, you will start with small rural ones to ease in and eventually be challenged with sprawling train stations in metropolitan areas.
The game is divided into maps (stations) which gradually teach you new mechanics and help you manage different working environments. Each station needs to be cleaned, fixed and decorated with items and equipment to bring it back to life.
Detailed and complex 3D models of railway stations allow you to renovate them - from cleaning, painting and to replacing decorations and mechanical elements.
The level of difficulty depends on the player's commitment. The game can be very demanding if you decide to complete each stage one hundred percent but it also can be perfect for beginners if you just want to relax while renovating and simply have a good time. In such a case, you only need to complete half the planned tasks to advance to the next stage.