The Mystery of Woolley Mountain
Funded on Kickstarter with backers including legend of the genre Ron Gilbert, The Mystery of Woolley Mountain is an otherworldly adventure game filled with strange beasts, evil witches, confused automatons and wacky ropemen.
Join a renegade crew of time-travelling audio scientists on a hilarious and fantastical quest. A malevolent witch has captured a group of children, and it’s up to you to save them from the mysterious island of Woolley Mountain!