The Companion
Explore seven majestic landscapes, darting through them as an agile fox spirit. Experience the world's beauty and help save others from its ugliness. Become the ultimate Companion.
Create a connection to the real world, collect Essence, and uncover Artifacts to solve this giant puzzle. If you feel lost, summon spiritual creatures to guide you.