Yao Xiu is an ordinary young lady from a noble family. Yet it pains her to stay in the household where she doesn't fit in. Her only way out is through marriage and starting a new family. Now, with her wedding approaching she is killed, unexpectedly, right on the eve of her big day.
As Yao Xiu reopens her eyes right after her ‘death’, she finds herself trapped in a time loop—forcing her to live through the same day over and over, surviving and dying again and again.
She is told, that she has 3 chances to save herself. If she loses 3 turns, the game ends, and so does her life.
Visual Novel with multiple endings to explore. Collect them to unveil hidden parts of the story.