Seeders Puzzle Reboot is a 2D puzzle-platformer with funky physics, tight and responsive controls, and really challenging puzzles.
Players who want extra challenge can try to collect all 15 hats, which requires solving some optional difficult puzzles or solving the existing puzzles in a different way.