Save the Ninja Clan
An evil ninja kidnapped your friends. You must collect scrolls in order to find your friends and save them. You will play as different ninjas as the journey progresses. Each ninja has a different ability: Green Ninja has a double jump, Purple Ninja has a sprint, and the Grey Ninja has a dash (with temporary invincibility).
You can annoy the Game Manager by finding secrets/bugs in the game. Eventually he will get tired of you breaking the current level and send you off to the next one.