Roundguard
Castle Springbottom is under attack! It's up to the Roundguard to save the king and -- more importantly -- recover his gold! Fling your hero into the face of danger and bounce off hordes of dangerously cute monsters to reach the bottom of the dungeon. With only one life, you'll need to learn how to navigate hazards, make strategic choices, and master your hero's skills if you hope to defeat the final boss. But don't worry, the Roundguard always bounces back!