RazerWire: Nanowars
Survive the endless waves of invading aliens, and when you lose, use the resources you've gained to upgrade RazerWire and keep fighting!
RazerWire: Nanowars is a unique bullet-hell style game where you don't so much shoot enemies as use a wire connected to a generator as a weapon, cutting through enemies with a sharp monomolecular filament.
This threat turned out to be nano-sized aliens, reminiscent of viruses, destroying everything in their path while being almost impossible to detect.