From the mind of Baiyon, creative director and hypnotic soundscape composer, for both the award winning Pixeljunk Eden and Eden Obscura, comes Eden 2, an exploration of life, color and collaboration as Grimps reinvigorate and revitalize the world in a swath of luminescence, painting upon a lush canvas as they play.
Swing and spin from silk threads, in both single and cooperative play as you and a partner pirouette around one another in brush-strokes of light and color in the world on your journey to collect the all important “Spectra,” the source of all life in the world.