PICROSS S6
New puzzles in"Extra" mode have been included as a freebie along with four other Picross modes: Picross, Mega Picross, Color Picross, and Clip Picross!
Link play data from Picross S, Picross S2, and Picross S3 to unlock three Extra puzzles.
From this title onwards, units of 10 squares on the Count Grid are highlighted in different colors on the Extra Puzzles screen for large Picross puzzles.