Enjoy drawing nostalgic pixel art characters while solving Picross puzzles!
Select characters have been chosen to debut as Picross puzzles from Sega's classic consoles, the Master System and Sega Genesis!
In addition to the Picross S Series, you can play four other popular Picross modes: Picross, Mega Picross, Color Picross, and Clip Picross!
Includes 300 puzzles for Picross and Mega Picross, 150 puzzles for Clip Picross, and 30 puzzles for Color Picross, for a total of 480 puzzles!