Outbreak: Contagious Memories
Outbreak: Contagious Memories is a send-up to classic 90’s horror where your survival will be determined by moment-to-moment decisions, what you decide to carry, and how good you are at spotting conveniently written notes.
After being knocked unconscious, Lydia awakens in an abandoned warehouse as fellow survivors debate leaving her behind. Not one to play the helpless maiden, Lydia takes charge, forging a path through crafty environmental puzzles and hordes of the undead to figure out a way for her and her fellow survivors to escape the city.
It’s a nightmare scenario, but you don’t have to go it alone, grab a friend and work together to escape the city in fully integrated co-op, and look at any scenario from the perspective that suits you with fully integrated 1st person, 3rd person, and fixed cameras. Escape the zombie outbreak your way!
Still hungry for more? With plenty of unlockable bonus content like Operation: Rabid Wolf, work with your friends or compete against them, whether it’s fighting through the city to rescue survivors, or to beat the main game in record time with nothing but your fists. With plenty of additional content to unlock, one run won’t be enough to see everything Outbreak: Contagious Memories has to offer.