Mystic Vale
Get ready for an all-new deck-building experience in Mystic Vale, as you use the the innovate Card Crafting System to improve your cards to create a diverse and effective deck.
In Mystic Vale, cards combine in a variety of different ways to create powerful combos. Each turn you can purchase upgrades to your existing cards, making them stronger as the game goes on. Push extra cards onto your field to gain more resources, at the risk of ending your turn early. The player who scores the most victory points wins!
Mystic Vale is easy to pick up for those new to deck-building games, yet is challenging even for those skilled in the genre. Practice against AI opponents before you take the battle online, where you can find and create public or private rooms to play against friends or random players!
If your clan are all together in one place, Mystic Vale also supports Hot Seat for up to 4 people!