Mail Time
Mail Time is a relaxing, cottagecore adventure set in a peaceful forest, far, far away. It's your first day on the job as a newly minted Mail Scout. Equipped with a mushroom hat, a pack full of letters, and unbridled enthusiasm, it's time to deliver letters and packages across the Grumblewood Grove.
Their recipients eagerly await the sight of your mushroom hat, so don't tarry! Run, jump, glide, and make your way across the forest to deliver parcels and joy to the cute critters that inhabit these woods.That's right. It's Mail Time!
If you ever wanted to enter a fairy tale, this is your chance. Explore the cozy, peaceful world crafted by Kela van der Deijl, and make friends with all manner of forest critters!
Customize your Scout, learn the tricks of the trade to scale trees using mushrooms and use letters to glide through the air.
From Grumblewood Grove to the edges of the forest, explore unique locales straight from the pages of a storybook, meet their inhabitants, and then deliver ALL the mail!
No time limits, pressure, or risk of harm. Relax and explore the Forest at your own pace and leisure. It's your first day on the job after all!