Little Red Riding Hood: Interactive Book
A different way of reading stories. Immerse yourself in the books and interact with them, with this first installment you will be able to enjoy the adventure of Little Red Hood and the big bad wolf. Simple and attractive, with full color illustrations and available in several languages. Drink a potion and change the language, learn while enjoying one of the best classic tales in the world.