Kero Blaster
You play a bipedal frog employed by the mysterious start-up company 'Cat & Frog Inc.'. Fend off enemies seeking to stop you and overcome the challenging landscape as you head towards your destination.
The further you get, the stronger you can feel yourself becoming - and it feels good.
The characters appearing in between stages are the game's other charm point. You'll meet your co-worker, who is a cat (for some reason), your president (also a cat), and an office lady of indeterminate species.
They work like us, slog through overtime like us, whinge, get berated, and even comfort each other, just like us.