Somewhere along the venerable Route 7, in the middle of nowhere, you will find Joe’s Diner. As an employee working the graveyard shift for the next month, your primary task is to keep the tables clean.
Unfortunately there’s a rub to it. The old Diner was built on the site of a former Indian cemetery. Amongst the buried, two rival chieftains are laid to rest while alive each could not stand the other.