GetAmped Mobile
A global cosplay battle! GetAmped, the global 3D action game with over 30 million users worldwide, is now on Nintendo Switch!
Take to the 3D stages, equip styles like Ninja, Superman, Esper and more. Combine weapons, styles and accessories in hundreds of ways to blow your opponent's away!
And with the "Skin" feature, customize your appearance however you want as you battle it out!
With over 100 weapons and 10 styles to choose from, mix and match to create your perfect combination!
Equip a "Skin" to cosplay as your favorite character, or make your own design and go wild on the battlefield! Use the Skin Editor to make one of a kind designs. Create the character you've always dreamed of!