Galaxy Warfighter
Taking its roots from the classic games in the shoot’em up genre, Galaxy Warfighter conveys the old ideas in a new way. Piloting your fighter ship, you have to fight hordes of enemies with unpredictable strategies and attack schemes.
Well, and if you think that the usual enemies are too easy, Galaxy Warfighter will put you face to face with the ruthless bosses. You should not underestimate them. The game will continue to increase in difficulty.