Forklift Simulator
Forklift Simulator — realistic forklift driving simulator. Deliver cargo on time to complete multiple missions. But be careful — the cargo can be fragile!
Enter the warehouse area and сomplete various challenges — from the simplest ones with light and small loads, to complex ones with bulky and fragile loads.
If you like the vehicle simulator, then you will appreciate the realistic physics and carefully designed loader control system.