Dust & Neon
Death is just the beginning in Dust & Neon, an action-packed twin-stick roguelite shooter set in a post-apocalyptic Wild West overrun by villainy.
Play as the mysterious gunslinger as he embarks upon an epic quest filled with twitch-trigger precision gunplay, armies of menacing robots, and incredible boss fights. If at first you don’t succeed, try again with dozens of unlockable abilities, thousands of unique weapons, and game-changing performance boosts, all of which transform your hero into an unstoppable force.
Be warned: Dust & Neon isn’t easy. But if you’re up for a robust challenge designed to test your skills, you’ve found your game.
A seriously robust and challenging twin-stick roguelite shooter with visceral reload mechanics—pop each bullet into the chamber during the heat of battle. Best-in-class controls allow for twitch speed and precision gunplay, and a dynamic power-up boost system will have you mowing down mechanical menaces with non-stop action. Dive, slide and seamlessly take automatic cover as you reload and strategize your next move.