CHASING A MYSTERY THAT IS UNEXPLAINED FOR 150 YEARS
A group of people who set out to establish the first settled colony in America in 1587, mysteriously disappears a short time after arriving. They leave only an island name carved on a tree: "Crowalt".
A young and ambitious adventurer Hugh Radcliff pursues the Lost Colony to make his first great discovery. Now, different people live in Crowalt, where he came to solve this mystery. He will hover around the island and definitely will get in a series of troubles to find what happened to the Lost Colony.
Try to deal with routine pirate visitors of Crowalt and of course, enjoy funny dialogues.
Hugh draws important things and takes notes regarding them in his journal. It will be updated after important events and findings during the game.
There are lots of historical items around the island, collecting them will take you to another level of… achievements!
Natives are discreet residents of the island. Taking information from them will require earning their trust.