All That Remains: Part 1
“Duncan Price is paranoid” they used to say. He’s just a “local nut” they said. They used to say a lot of things about him. Now they don’t say anything. Because they’re dead.
Waking up in what appears to be his father’s old bunker, Campbell Price is confused. Last night was pretty crazy, but not THAT crazy. How did he end up here?