Aaron - The Little Detective
Who doesn't love them? The small and detailed hidden object pictures that challenge children to find certain items. They have been proven to promote children's perception and language progression.
Aaron - The Little Detective can be played by children of any age. Thanks to the voice output, even toddlers are able to explore the hidden object pictures on their own. They do not need to be able to read to have a sense of achievement. Concentration and attentiveness are taught in a playful way.