ACT IT OUT XL!
"ACT IT OUT is a great party game, suitable for large groups of people and almost all situations" - IGN.
Fed up of uncle Mike coming up with the same obscure references over and over again, and your best friend Giselle who spends ages thinking about what to act out? Worry no more! ACT IT OUT XL comes packed with over 3,000 of the best hidden phrases to act, sing, draw or describe. Movies, songs, video games, all your favourite categories are included.
ACT IT OUT XL supports multiple game modes - play together in teams, have everyone play against each other, and more. Created by the team of multiplayer experts at Snap Finger Click, ACT IT OUT XL is guaranteed fun for players of all skill levels.