A Pretty Odd Bunny
A Pretty Odd Bunny is a 2D stealth platformer about a rabbit who likes eating pigs. You play as a red-eyed rabbit and help him reach the pig at the end of the levels without letting other rabbits see you!
Find the right path through the levels so your fellow bunnies don't see you. They don't approve of your food choices and will try to stop you if they see your intentions.
Walk, run and jump into a colorful but dangerous world full of beautiful graphics and smooth animations. Created frame by frame with love and passion.
Explore more than 80 levels in 4 unique worlds, collect hidden coins, unlock extra challenges with cute characters, gorey action, blood, and a lot of severed pig's heads.