Titanic Mystery
Take a trip on the all-new RMS Titanic, the greatest, most luxurious ocean liner ever built.
Exactly 100 years after the original ship sailed on its maiden voyage from Southampton to New York, the all-new Titanic sets off on the same voyage. Built with the same level of luxury and extravagance, but with modern-day safety designs and up-to-date lifeboats.
But, shortly after you set sail, you find out that someone on board has plans to blow the ship up. It is up to you to find the bomb and unmask the culprit by solving a series of puzzles and riddles.