AeternoBlade
Freyja travels with an unknown weapon called "AeternoBlade", seeking revenge on Beladim, the Lord of the Mist who destroyed her village and killed her tribe. Her vengence is helped by Vernia, who has as much merit as Beladim and taught Freya about the abilities of AeternoBlade.
Freyja has to venture through many world dimensions to find how to annihilate Beladim.
What is AeternoBlade? And how can Freyja take revenge on Beladim? Solve tons of mysteries in her adventure!