AeternoBlade
In de streek Awelsia reist de furieuze Freyja rond met een onbekend wapen dat AeternoBlade heet, om zich te wreken op Beladim, de heer van de mist, die haar dorp Ridgerode heeft vernietigd en haar stam heeft uitgeroeid. Bij haar wraakmissie wordt ze bijgestaan door Vernia, die haar haar vaardigheden met de AeternoBlade heeft bijgebracht.
Freyja moet door vele dimensies reizen om te ontdekken hoe ze Beladim kan verslaan.
Wat is AeternoBlade? En hoe kan Freyja wraak nemen op Beladim? Los alle mysterieën op tijdens haar avontuur!