Enjoy over 180 puzzling levels as you twist, drag, slide and drop tiles to build paths for the Minis to move along. Four different play styles offers unique ways to experience the action, while exciting minigames challenge you to rack up the highest score possible! Create your own levels and share them online, then download levels made by other players and expand the puzzle fun even further!
After the huge success of its theme park last time around, the Mario Toy Company is hosting a Mini Toy Carnival for everyone to attend. But what's this? Are Donkey Kong and Pauline teaming up to run a mini arcade inside the carnival? This isn't Mario vs. Donkey Kong… now it's Mario AND Donkey Kong!