3D Gunstar Heroes
Treasure’s visually stunning side-scrolling shooter, Gunstar Heroes is now re-mastered in 3D! Take advantage of Gunslinger Mode by choosing between FREE and FIXED shot modes on the fly and cycling through all your weapons. However, firepower can only take you so far! Go the distance and make it to the long-awaited boss battles with double life with the new Mega Life Mode.
Take on the enemies alone or with a friend using two-player co-op via local wireless and save the world from destruction.