Has Mega Man’s nemesis Dr Wily finally changed his ways? Only time will tell, as Mega Man must deal with a new threat: eight fiendish robot masters lurking in eight new challenging stages of platform-shooter perfection!
This NES classic expanded upon the hit formula with two game-changing additions. Mega Man can now slide as well as run, giving him unprecedented manoeuvrability. He also has a new sidekick: Rush the robot dog brings new abilities like a jet or submarine, aiding Mega Man in his mission.