The peaceful kingdom of Renais has been attacked by its ally the Grado Empire. The heirs to the throne of Renais must free their homeland, and uncover the secret behind the Grado treachery.
This chapter of the strategy role-playing series brings a gripping new storyline and many new features.
Command your armies of soldiers – from familiar Pegasus Knights to brand new units like the Mage Knights – and battle across more than 20 levels of epic sword-and-sorcery action.