Dr. Mario
Mario goes medical! With several nasty viruses on the loose, the multi-talented plumber takes immediate action to wipe them out in this remarkable puzzler. Throw your capsules at the nasty viral critters - matching up four capsule halves or viruses of the same colour in a column or a row causes them to vanish, providing the ever beleaguered Mario with some brief respite from the ever advancing viral villains. Eradicate the viruses by yourself, or play against a friend in two player mode - that's just what the doctor ordered!