Part 2: The Indigo Disk
In this adventure, you'll be transferred from Uva Academy to its sister school, Blueberry Academy. Unlike Uva Academy, with its long and rich history, this school was only recently established and has a focus on teaching Pokémon battles. What's unique about Blueberry Academy is that a large part of it is actually in the sea! Attend lessons, mingle with the local students and experience a new school life that's anything but ordinary.