EX Image Pulses: Stratos and Ghauri
This pack adds 4 skill-type Image Pulses of Azure Striker Gunvolt's "Stratos," 4 skill-type Image Pulses of Azure Striker Gunvolt 2's "Ghauri," plus 4 additional passive-type Image Pulses, for a total of 12.