Doom & Destiny Worlds - Deluxe Content
Do&De Worlds DELUXE CONTENT features 6 unique BLUEPRINTS to craft classy headgears and an armor (use the Anvil and the Spinning Wheel to craft them).
This DLC is a way to show us your love and support for the Doom & Destiny series!
All the nerds at Heartbit Interactive and even the Flying Spaghetti Monster itself thanks you from the bottom of their heart..bits.