Cluedo: The Ultimate Detective’s Package
The Ultimate Detective's Package grants access to ALL themes and character packs. Themes transform the board and characters into exciting new variations. Take a trip to Tinseltown with the Hollywood theme, or follow in the footsteps of the master-detective Sherlock!
INTERNATIONALS CHARACTER PACK - Mrs. White returns, along with other past favourites like Miss Peach!