De Wii U is een spelsysteem van Nintendo voor thuis, dat de manier waarop je omgaat met je televisie en de manier waarop je in verbinding staat met je vrienden en familie, fundamenteel verandert. Het is een krachtig HD-systeem met een fantastische controller die originele en interessante gameplay mogelijk maakt: de Wii U GamePad.
De Wii U GamePad is je tweede venster op de spelwereld en biedt spelers nieuwe perspectieven, of ze nu alleen of samen met vrienden en familie spelen. Krijg toegang tot gedetailleerde informatie zonder de actie uit het oog te verliezen of ontdek multiplayermogelijkheden waarbij je dingen kunt zien die de andere spelers niet zien.
Het hele gezin kan zijn eigen gebruiker en Mii-personage aanmaken, waardoor het nog makkelijker wordt om samen games te ervaren, terwijl de Wii U zich blijft evolueren dankzij de systeemupdates.
Miiverse is een netwerk dat spelers overal ter wereld in staat stelt om ervaringen te delen, games te bespreken en nieuwe inhoud te ontdekken.
Gebruik de meegeleverde HDMI-kabel om de Wii U aan te sluiten op een HD-televisie en geniet van een adembenemende beeldkwaliteit.