Foutcode 150-1031
Deze foutcode geeft aan dat de Wii U-speldisk of de lens in je Wii U vies of beschadigd is.
De disk en lens van je Wii U schoonmaken
Opmerking: zorg dat de ruimte rondom je Wii U goed geventileerd is om te voorkomen dat er zich stof ophoopt in het systeem.
Tussen de Wii-stand en de Wii U-stand wisselen
Om Wii-games op de Wii U te kunnen spelen moet je eerst de Wii-stand inschakelen. Volg de stappen hieronder om de Wii-stand te gebruiken.
Ga naar het Wii U-menu > SYSTEEMINSTELLINGEN > scrol naar rechts en kies Wii-AFSTANDSBEDIENING/SENSORBALK > kies POSITIE VAN DE SENSORBALK en kies de gewenste positie.
Gebruik deze oplossing niet terwijl er gegevens worden gedownload of updates worden geïnstalleerd op je Wii U.
Regio
Nintendo-games en -systemen verschillen per regio en kunnen niet samen worden gebruikt. Games uit de Verenigde Staten werken bijvoorbeeld niet op een Europese Wii U en andersom. Zorg ervoor dat je systeem en je games uit dezelfde regio komen.