Joy-Con-controllers worden niet opgeladen in de oplaadbare Joy-Con-houder
Een of beide Joy-Con-controllers worden niet opgeladen als ze zijn aangesloten op de oplaadbare Joy-Con-houder.
Als de oplaadbare Joy-Con-houder niet werkt terwijl deze is aangesloten op de USB-poorten van de Nintendo Switch-houder, onderzoek dan wat het probleem kan zijn door hier te klikken.
Als de Joy-Con-controllers niet worden opgeladen met de oplaadbare Joy-Con-houder maar wel als ze zijn aangesloten op het systeem, moet de oplaadbare Joy-Con-houder worden vervangen.