Zo kun je de software voor overdracht van opgeslagen gegevens downloaden
Belangrijk: de software voor overdracht van opgeslagen gegevens moet worden opgeslagen op dezelfde SD-kaart waarop de downloadbare versie van de software waarnaar je bewaarde gegevens over wilt zetten is opgeslagen.