De Nintendo Labo Creators Contest voor Europa!
De zoektocht naar de beste Nintendo Labo-creaties en -decoraties van Europa is begonnen met de Nintendo Labo Creators Contest. Of je nu de nieuwe Willie Wortel bent of een creatieve geest hebt, iedereen kan meedoen en maakt kans op geweldige prijzen, waaronder een speciaal Nintendo Switch-systeem!
Je kunt je meesterwerken van 19 juli tot 7 september insturen, dus begin maar alvast met de voorbereidingen! Een jurypanel bepaalt de finalisten van elk land. Vervolgens worden hun creaties en decoraties beoordeeld door een panel speciale gasten om de uiteindelijke winnaar van Europa voor elke categorie te bepalen.
Deze speciale hardware-uitvoering en deze accessoires zijn speciaal voor deze contest ontwikkeld!
Je kunt je creaties en decoraties van 19 juli tot 7 september via de Nintendo Labo-website insturen.
Ga naar het YouTube-kanaal van Nintendo België om enkele van onze favoriete creaties van de community te zien!