Kies uit vijf formidabele vechters – Mario, Link, Pikachu, of de nieuwkomers Dorpsbewoner en Mega Man – en stort je in de strijd in het iconische level Slagveld. En omdat vier spelers samen kunnen spelen via een lokale, draadloze verbinding, kunnen jij en je vrienden experimenteren met combo's en strategieën voordat de volledige versie van de game uitkomt op 3 oktober 2014.
Ook als je nog nooit een Super Smash Bros.-game hebt gespeeld, krijg je de basisbeginselen snel onder de knie. Kies een personage, gebruik zijn of haar unieke acties en speciale aanvallen om je tegenstanders schade toe te brengen, en raak ze vervolgens met een smashaanval om ze uit beeld te slaan! Hoe groter de schade bij je tegenstanders – weergegeven door een percentage – hoe verder je ze weg kunt slaan. Dus raak ze waar je kan tot ze beginnen te stomen, en gebruik je sterkste smashaanval om ze uit het level te lanceren!
Met deze QR Code ga je meteen naar de demo! Ga naar onze Nintendo 3DS-website om te zien hoe je een QR Code kunt scannen.
Download de demo vandaag nog om jezelf klaar te stomen voor de volledige versie van de game. Deze winter kun je alle actie, vechters en chaos uit de serie ook in HD beleven met Super Smash Bros. for Wii U! Kom meer te weten over onder meer de spelstanden en personages op de officiële Super Smash Bros.-website.