UNO
Deze nieuwe versie van het wereldberoemde kaartspel bevat nieuwe regels en een stand voor maximaal vier spelers. Speel samen met anderen op één Wii-systeem of neem het online op tegen tegenstanders uit de hele wereld. Bovendien kun je Wii Speak gebruiken om met andere spelers te praten en hardop "UNO" te roepen!