Word op een leuke manier fit met Your Shape: Fitness Evolved 2013 voor de Wii U. Met 125 verschillende trainingen en 215 bewegingen is er voor elk wat wils! De motiverende online functies, HD-beelden en geanimeerde, virtuele coaches laten zien hoe leuk kan zijn om te fitnessen!
Creëer een persoonlijk fitnessprogramma van maximaal vier weken, dat volledig is toegespitst op je huidige fitnessniveau en voorkeuren, stel doelen voor jezelf en bepaal hoe vaak je wilt trainen – en kom in beweging! Houd je voortgang en persoonlijke statistieken overal en altijd in de gaten via de Your Shape Center-website en Your Shape-community, waar je ook mee kunt doen aan community-evenementen en wereldwijde uitdagingen!
Trainen op de maat van de muziek is een leuke manier om wat calorieën te verbranden en met dit spel kun je meedansen op de pompende beat van populaire nummers! Maar het draait niet alleen maar om trainen – gezonde voeding is ook belangrijk! Om je een handje te helpen, bevat deze titel een database met meer dan 150 gezonde recepten!
Als je klaar bent om fit te worden, is Your Shape – Fitness Evolved 2013 klaar voor jou!