Ziggurat
Dit is FPS-dungeon-crawling op z'n best! Dynamische gevechten! Tientallen extra's, spreuken en vijanden! Levelupgrades! Unieke kerkers! Valstrikken! Indrukwekkende eindbazen! Wortels! Ziggurat is de beste combinatie van FPS- en rogue-elementen die je ooit hebt gezien!
De nadruk ligt op snelle first-person-schietactie met een vleugje oldschool en moderne besturing en spelmechanieken. Voeg er dungeon-crawling- en RPG-elementen aan toe en je krijgt een leuke, uitdagende en gevarieerde game met heel veel content om te ontdekken.